';

Man-Up Start Traject

Alles-in-een

LIFE

LIFE is het traject dat iedereen kent. Ons meest gevarieerde traject, en in onze ogen de meest complete workout die je kan krijgen. Alles is gericht op zo veel mogelijk vet verliezen en tegelijkertijd zo veel mogelijk spiermassa opbouwen. Nadat je de resultaten hebt gezien na je eerste traject krijg je de smaak te pakken, en na je tweede traject ben je verslaafd.

POWER

Bij POWER ga je gericht aan de slag met de spiergroepen die jij bepaald. Als het jouw doel is om sterker te worden en meer spiermassa te creëren dan is deze les jouw op het lijf geschreven. Trainen met een schema behoord tot 1 van de mogelijkheden van deze les.

H.I.I.B.

Wil jij gewoon even lekker een uur lang keihard gas geven door op de bokszak te rammen? Lekker dat koppie leegmaken en tegelijkertijd ook beter leren boksen en je core trainen. Dat is wat de High Intensity Interval Boxing training inhoudt.

BOXING

Als jij beter wilt leren boksen dan ben je bij Man-Up aan het juiste adres. Een aantal keer per week bieden wij namelijk onze BOXING techniek les aan. Krijg je de smaak te pakken en wil je jezelf echt een keer testen dan organiseren wij zelfs periodiek een boksgala waarin jij laagdrempelig je skills kan meten met een mede-Man-Upper.

Small group – BIG results

De small group personal trainingen vinden plaats in een groep van maximaal tien personen zodat de personal coach zijn aandacht optimaal kan verdelen onder de deelnemers. Daarnaast werkt het trainen in een groep motiverend, leden steunen elkaar en wedijveren tijdens trainingen. De leden creëren daarmee zelf een optimaal trainingsklimaat.

  • 1. De Intake
    Man-Up

    Je komt langs voor een vrijblijvende intake. Een aantal zaken worden met je besproken. Waar ben je voor gekomen? Hoe is jouw gezondheid? Wat kan je van ons verwachten en wat verwachten wij van jou?

  • 2. Doelen stellen en plannen ontwikkelen
    Man-Up

    Samen met de Man-Up coach stel je persoonlijke doelen op. Wat belangrijk is aan het stellen van realistische doelen is om deze meetbaar te maken zodat jij   gemotiveerd blijft. Bij het behalen van deze doelen kan er concreet progressie worden gemeten waarna je het gevoel van succes en overwinning mag ervaren. Aan de hand van jouw meetgegevens stellen wij een persoonlijk voedings- en trainingsplan op.

  • 3. Het Traject
    Man-Up

    Vervolgens gaat je 6 weken lang, 3 maal in de week trainen onder begeleiding van onze trainers. Dit doe je in een groep van maximaal 10 deelnemers. Na 6 weken wordt je vooruitgang gemeten en krijg je de mogelijkheid om nogmaals nieuwe doelen te stellen en een nieuw traject aan te gaan.

  • 4. Periodieke Meting
    Man-Up

    Voorafgaand, tijdens en aan het eind van het traject worden metingen ingepland om jouw vooruitgang in kaart te brengen. Je wordt hierbij gemeten op basis van jouw lichaamswaarden. Je ondergaat onder andere een huidplooimeting, je doet een aantal kracht en conditietesten en jouw persoonlijke doel(en) worden besproken en vastgelegd.

LIFE | Starttraject
99
  • 6 weken lang, 3 trainingen per week
  • Intake en doelen bespreken
  • Startmeting van lichaamswaarden, kracht en conditie
  • Een op maat gemaakt voedingsplan
  • Eindmeting van lichaamswaarden, kracht en conditie

Interesse?

Vul onderstaand formulier in

    Je naam (verplicht)

    Je e-mail (verplicht)

    Je telefoonnummer (verplicht)

    Trainingsvorm

    Één op één PTSmall Group PTAnders